Rosa Martí anirà amb Sumem Esquerres a Parets a les municipals

La nova coalició es presentarà dissabte a les 11 h. a Ca n'Oms

Política

Rosa Martí anirà amb Sumem Esquerres a Parets a les municipals
Rosa Martí anirà amb Sumem Esquerres a Parets a les municipals

Parets del Vallès

Es confirma que el NOPP anirà a les eleccions municipals de maig dins de Sumem Esquerres a Parets. De fet, l'exalcaldessa presentarà la candidatura de Casandra Garcia, candidata de la nova coalició, en un acte que tindrà lloc el dissabte vinent, a les 11 h, a la sala d'entitats de Ca n'Oms.

D'aquesta maneta Nova Opció per Parets se suma als Comuns (que uneix ICV i EUiA) i Més (l'escissió catalanista del PSC), que junt amb Sumem Parets s'han unit "amb el propòsit de governar Parets des de l'esquerra", segons el comunicat que han fet públic aquest dilluns.

Martí va ser la primera dona en ser alcaldessa de Parets, governant del 1979 fins al 1990. Mentre que Garcia, paretana de 32 anys i actual regidora portaveu de Sumem, ha estat molt vinculada al municipi per la seva activitat esportiva en el Club Bàsquet Parets, per haver estat col·laboradora de la ràdio RAP107 FM, i per haver treballat com a mestra d'Educació Primària en escoles del municipi. L'acte acabarà amb un aperitiu per als assistents.

Edicions locals