La paretana Jéssica Rodríguez deixa de dirigir el Rayo Vallecano
L'entrenadora informa en un comunicat que "els motius de la sortida són aliens" a ella
Jéssica Rodríguez ja no és l'entrenadora del Rayo Vallecano, que milita a la Primera Divisió femenina, després de la seva arribada fa tan sols un mes al club madrileny. La paretana, que ha estat destituïda per l'entitat a tres setmanes de començar la lliga, va emetre ahir dimarts un comunicat mitjançant les seves xarxes socials explicant que "els motius de la seva sortida són aliens" a ella i que "desconeix, verdaderament, les raons del club per decidir posar fi al seu treball com entrenadora".
Per la seva banda el club madrileny ha publicat pels seus canals informatius una entrevista amb el director femení, Juanma Barroso, que justifica la destitució de Rodríguez per motius esportius. "Quan es va parlar amb ella i el seu company, el seu segon, Jesús, s'havien parlat d'unes circumstàncies respecte al tema esportiu, metodologia, a l'hora d'entendre el que buscàvem, el tall de jugadora que estàvem buscant i el que volíem. I després vist esportivament els dies d'entrenament d'aquestes setmanes no era el que estàvem buscant. S'havia de prendre una decisió, una decisió a més complicada. Personalment, he preferit fer-ho abans de començar el campionat", ha dit el director femení del Rayo Vallecano, Juanma Barroso.
La tècnica paretana, amb una àmplia trajectòria professional a països com el Japó o Dinamarca, ha informat que ha iniciat "accions legals oportunes, contra totes aquelles persones i entitats que han publicat fets i/o realitzades manifestacions que falten a la veritat, així com a tots aquells que pretenguin fer mal a la seva imatge, dret a l'honor i dignitat".
Jéssica Rodríguez va agafar la batuta del primer equip femení del Rayo Vallecano a principis del juliol per substituir a Irene Ferreras, que havia aconseguit mantenir al club madrileny a la màxima categoria espanyola del futbol femení. El passat 6 d'agost, Rodríguez havia començat la pretemporada amb el club madrileny per començar la lliga a principis de setembre.