Abacus Mollet organitzarà una marató de dotze hores de jocs de taula
A més, oferirà descomptes especials en jocs de taula al llarg de tot el mes d'octubre
La cooperativa celebra aquest octubre el mes dels jocs de taula oferint descomptes especials tant a les botigues físiques com a Abacus.coop(la botiga en línia), i en el cas de Mollet també oferiran una marató de jocs de taula al Mercat Vell.
La marató de partides en viu serà el dissabte 15 d’octubre, de 10 h del matí a 22 h del vespre, al Mercat Vell. Durant un dia sencer, els amants dels jocs de taula de la ciutat es podran reunir en aquest emblemàtic recinte per jugar plegats, compartir experiències i aprendre nous jocs de la mà de demostradors professionals.
Serà trobada per a grans i petits, ja que hi haurà diversitat de tallers per adaptar-se a totes les edats i gustos. També hi haurà el sorteig d’una panera de jocs de taula valorada en 350 euros. L’esdeveniment compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mollet del Vallès.
Hedbanz i Pictureka, aquest dissabte
D'altra banda, per a aquest dissabte 8 d'octubre també han programat dues sessions a la botiga molletana precisament vinculades als jocs de taula. A les 12 h els assistents podran jugar al Hedbanz i a les 18 h serà el torn del Pictureka.
Ofertes en jocs de taula
Els amants dels jocs de taula tindran a la seva disposició una àmplia oferta de més d'un miler de jocs de taula i puzles, triats amb cura seguint els criteris de qualitat i de valors d’Abacus, amb descomptes durant tot el mes. Entre aquest ventall hi haurà les darreres novetats, a més d’una selecció exclusiva de jocs en català, com Emotio, Mascotes i Sushi Go.
En aquest enllaç es poden consultar totes les activitats que les diferents botigues Abacus organitzen al llarg del mes dels jocs de taula.