El govern de Parets demana a la Diputació que actui amb 'màxima urgència' per arranjar l'esvoranc de l'avinguda Verge de Montserrat
L'Ajuntament ha tancat un dels dos carrils de l'avinguda Catalunya per prevenció
L'Ajuntament de Parets ha demanat a la Diputació de Barcelona que actuï amb "màxima urgència" per arranjar l'esvoranc que hi ha a l'avinguda Verge de Montserrat. El Consistori ha fet aquesta petició a un tècnic de l'ens supramunicipal responsable de la via, que ha estat aquest matí a la zona afectada. El govern municipal ha aprofitat la visita per demanar-li "una solució perquè no hi hagi risc de despreniment".
Per la seva part, l’Ajuntament ha anunciat que posaria una senyalització a l’avinguda Catalunya, una tanca i un semàfor, per facilitar la circulació de vehicles per un carril i que l'altre carril romandria tancat per prevenció, ja que "la prioritat és assegurar la seguretat dels ciutadans", han indicat fonts municipals.
Segons el govern local, els desperfectes van ser causats ahir a la tarda a conseqüència d’una fuga d’aigua detectada el mateix dia a l’avinguda Verge de Montserrat, que va causar despreniment i el tall d’una part de l’avinguda de Catalunya.